Tågluff allena med lack of plugg

image40

Själv på tåget. Förannad, besviken och arg. Mest pga av att varken Johnny eller Lindsay dykt upp. Riktigt dåligt! Båda har återigen tagit till skolken och vi får väl se om de dyker upp till tentan i eftermiddag och vad deras patetiska lilla ursäkt är...
Hur som helst gav denna situation lite utrymme till att ta igen gårdagens missade plugg. Jag insåg dock ganska snabbt att det inte funkade alls utan jag får köra provet på pure känsla. Nu ska jag istället ägna mig åt dagens metrokryss...

Kommentarer
Postat av: Lina

dåligt av övriga tåg människor att inte dyka upp. fast det var trevligt för mig att få ha kvar honom i sängen.....

2008-05-06 @ 13:06:49
Postat av: Linda

Men vart har du varit idag ? :/ ingen skola och ingen bloggning, dålig stil :(

2008-05-07 @ 20:19:22
URL: http://lindayd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0