För många tankar i skallen...


Visst har jag nämnt den ostrukturerade mig själv? Hur jag brukar vimsa runt ibland med alldeles för mycket skräptänk i skallen och glömma viktiga ting och dyligt? Nu har jag varit framit igen...

Har spenderat the entire morning till att leta efter den dyrbara iPod-sladden. Men efter att ha vänt upp och ner på allt, tittat under sängen och även i gitarren är jag fortfarande utan lycka. Med all säkerhet har jag glömt den kvar någonstans i skolan. Suck suck. Det har visserligen hänt förut men då under en annan tidsrymd. Denna gång när det gått kanske en vecka räknar jag inte med att återfinna den...

Jag hoppas dock innerligt på den lilla, lilla, minimala chansen; att jag bara förlagt den här hemma någonstans. Tyckte nu till och med att jag såg den och jag sprang dit. Men nej! Det vara bara antenkabeln till TV:n som spelade mig ett litet spratt. Stön
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0