Världens bästa mormor

Min mormor måste vara världens absolut bästa!
Jag menar här dök jag upp helt oannonserat denna fredagseftermiddag. Risig, sliten, utsvulten och fullständigt utmattad efter en vecka med åtskilliga pendeltågsresor.

Mormor hade dock som vanligt mirakelkuren mot detta tillstånd och jag behövde inte ens fråga om jag möjligen kunde få sitta med på en bit mat. Inga hirslådor här inte utan i stället fantastiska pannpiffar och hemlagat mos. Enkelt men helt underbart.

Dessutom har hon svaret på det mesta av mina problem och frågor om saker här i livet. Och det går verkligen att diskutera allt med henne. Fantastisk som sagt. Nämnde jag förresten de hembakade hallongrottorna direkt på maten? Inte undra på att jag droppar in här sporadiskt i veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0