Vårjacka till kanonpris



Gjorde ett fantastiskt fynd i dag. Då det inte händer allt för oftar är jag därför mäkta stolt över min bedrift. Kapet i sig var en ny vårjacka. En dubbelknäppt, grå-beige modell med axelklaffar samt fickor med knäppning. Hittade denna på H&M för smått otroliga 398 kronor. Och då Café gett mig 20 procent på just H&M slutade det hela på den bekväma summan 320 kronor.

Dessutom hittade jag äntligen super-fiber-vaxet REF 505 i Karlstad. Måste ösa skottkärror av beröm till Minomin som tagit in denna fantastiska produkt som alla frisör står som frågetecken när de hör namnet. Jag menar har man en gång provat REF:en så vill man aldrig mer ha någon annan fiber. Detta köp gör dock även att än en gång tar efter min stilförebild Johnny Idol som gott kan klappa sig om magen...

Kommentarer
Postat av: Linda

jo, praktiken, gick inte så bra :P Hade ont i huvudet när jag vaknade imorse så då kunde jag absolut inte ringa någonstans :D Sen blev det stressigt och jag fick en bra ursäkt att ringa nästa vecka. Bra jobbat av mig.

2008-04-25 @ 19:27:04
URL: http://lindayd.blogg.se
Postat av: Herr M

Mmm den va snygg helt klart. Grattis.

Ska höra med camilla om hon inte kan ta hem lite REF 505. Jag kör med standardgrejer som KMS å ICE Hairs erretic :/

trevlig kväll..

2008-04-25 @ 19:36:04
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

minomin ja : ) Där jobbar jag, hehe.

2010-03-23 @ 23:22:08
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0