Vårfrisyr på g

Våren är här och det betyder ny uppfräschad frisyr. Visst yr snöflingorna fortfarande ute men jag känner ändå att kalufsen behövs nyarbetning. Får boka in en tid hos super-Angelica snarast.

Den fabulösa Elin Kling tycker tydligen att lockigt är melodin och framhåller denna stil som "charmig och söt". Det är väl med andra ord bara att acceptera att mina kort är brända hos henne då det är fysikaliskt omöjligt att få minsta curl på mina hårstrån. I stället får jag nog gå på hennes andra linje med en uppdaterad backslick i James Dean-stil.

Vi får väl se vad min fantastiska frisör kan åstadkomma med dessa bilder som inspirationskällor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0