Tre plus och ett minus

+1
Boomshakalakk. Deklarationen damp ner i brevlådan i morse och hade med sig toppnyheter. Välbehövliga slantar fås tillbaka på skatteåterbäringwn och nu kanske det blir en längre utlandstripp till sommarn i alla fall. Måste bara fixa lite på skatteverket.se så jag får dem innan midsommar.

+2
Äntligen. Min guldsten till mobil är tillbaka. Under tre-fyra veckor har jag väntat och väntat. Och under tiden i stället fått kört Nokia, LG och Nokia igen. Aldrig mer. SonyE slår dessa konkerrenterna i pedogiskt gränsnitt lika lätt som Bristol Citys reserver skulle spöa ett Nolgård i toppform. Så fantastiskt skönt att kunna kommunicera på ett lätt sätt igen, även om hela min kontaktbok försvann i reprationen.

+3
Besiktningen gick finemang och inte enda fel hittades. Ofantligt snabbt gick spektaklet dessutom. Inte mer än två minuter för att testa allt, allt. F1-depå-klass må jag säga. Så fixa en tid precis innan lunch (12.00) precis som jag hade och man slipper en kanske annars supernogrann koll.

-1
Snackade med min praktiktänkta reklambyrå igen och vi bokade in ett fikamöte nästa vecka. Men. Det skulle bli lite "förväntningslöst" då de tydligen redan hade en sökande till platsen. Jag står fortfarande lite halvt frågande till vad som menades med detta och fortsättning lär sannerligen följa...

Kommentarer
Postat av: Christian - Sthlmguy

Tjenare..
Själv har jag just nu en Sony Ericsson T650i samt en W910i... byter snart till G900 och W980i av samma tillverkare.. som du ser så är jag en frälst Sony Ericsson konsument :)
Fick min deklaration här om dagen och SMSade min deklaration ... smidigt.. får åxå en del pengar tillbaka.. ha de bra :)

2008-04-12 @ 19:33:54
URL: http://sthlmguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0