Sista-minuten-jobb. Igen

Snart bara fem timmar tills jag ska gå upp och jag har ännu inte gått och lagt mig. Befinner mig återigen inne i ett välbekant scenario. Klockan 08.20 ska ett kort litet inlämningsarbete vara klart, färdigt och genomarbetat men jag har ännu inte bajsat ut det första ordet.

Tänkte börja med the so called uppsats redan i onsdags men sköt det på framtiden. Under torsdagen och fredagen lades min tid på att vara salongsberusad inne på invigningsfesten på Spa-anlägningen. Och i lördags köade jag bort hela dagen till ett meningslöst Idolsökande och lite tv-tid. Söndagen var då min räddnig men efter att jag kommit hem från jobbet spenderade jag i stället mesta delen av tiden åt sporadiskt tv-tittande. Så nu sitter jag här. Trött och sovklar men med kniven på strupen. Måste sluta blogga så jag kan få någonting gjort över huvudtaget. Heja Andy!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bara att styra upp Arvikabiljett Golden lock! :)

2008-04-21 @ 11:09:38
URL: http://salin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0