Saknar den gångna tiden

Shit, vad händer med mig i dag? Har aldrig känt mig så här sentimental, allt som sker verkar beröra mig på djupet.

Tittar på The 40 Year Old Virgin just och tankarna går raskt tillbaka till den första gången. Då jag såg filmen. Där var vi, det gamla kärngänget på sex, därborta i våra sovsäckar på Hultsberg.

Gud vad jag saknar den tiden. Alla de där filmkvällarna, festerna och sommardagarna på Bomstad. Det är först nu jag inser hur fantastiskt kul vi hade det varje helg. Stämningen och gemenskapen var nästintill unik. Inte bara bra, det var magiskt.
Om en månad väntar ännu en återförening, tur det. Denna gången är det Lkpg som gäller. Jag längtar. Enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0