Nya meningslösa åstadkommanden

Dagens meningslösa åstadkommanden fortsätter att rada upp sig. Häng med nu.
Kommer hem, får sms från 3, min mobil är fixad. Jippie. Slänger mig i bilen men tänker faktiskt till. Kan jag utnyttja stadsfärden till något mer? Ja! Fixar inköpslista till coop och tar även med mig min skadeskjutna carlings-t-shirt för att byta. Tre snabbisar med andra ord och jag tjänar in lite tid.

Speedar ut på Hammaröleden men tvingas in bakom en äldre herre som kör i halva hastighetsbegränsningen. Går inte heller att köra om då allt ö-folk vallfärdar hemmåt i motsatt körriktning. Suck och stön. 25 minuter går och kommer slutligen in i p-garaget. Fullt. Hittar till slut en p-ficka längst ner på nedersta planet. Kliver ur och ska checka in. Ingen automat funkar. Tiden tickar vidare men till slut finner jag en.

Springer upp till Carlings men får inte byta. I alla fall inte i dag, måste tvätta den först. Jaja, huvudsaken att jag får min mobil snart. Lunkar till 3store, har med papper och lånemobil men ingen laddare. Får inte ut någon mobil heller. Åker hem med svansen mellan benen och suckar. Just det coop ja, hinner precis svänga in på avfarten och i alla fall något lyckat med färden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0