Jag är en wannabe




Gör mobilbloggspremiär i dag och jag har precis kommit till insikt att jag allt mer tar efter min gode vän herr tvåmiljonerskondo. Nyss köpte jag nämligen en underbar Brämhultsjuice, vilken är hans mest frekventa inköp till vardags. Förutom drickyoghurten då, som jag också märkligt nog tagit efter. Även hans roliga beteende och sätt att säga 'adjö' på märker jag allt oftare förekommer i min repertoar. Skulle inte förvåna mig omjag även började prata karlskogamål inom en snar framtid.
Fast jag gillar the new me och får väl finna mig i att vara hans största fan och wannabe.

Kommentarer
Postat av: den enda kommentatorn

Sanslöst,, som sagt, res dig upp,, fort som fan,, det är "idol" du snackar om!

2008-04-20 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0