Inte kul med mer strul

Okej, okej, okej. Jag skrev rubriken enbart för dess rimmande klang.
Eller nästan i alla fall...
För det inte roligt alls att min käraste lilla vita ägodel till laptop krånglar. Eller rättare sagt, hon fungerar inte fungerar över huvudtaget!

Jag kom hem i går och fann henne med ett brustet hjärta, delat i över tjugotvåtusen bitar. Så bedrövad och under isen att hon inte ens orkade med ett hej och välkommen hem. Så trött på allt att hon inte startade alls.
Och visst känner jag stora skuldkänslor. Kanske beror beteendet på att jag, något hänsynslöst, proppat henne full med meningfull skit trots att hon upprepade gånger sagt ifrån. Jag vet inte om detta innebär slutet på vår relativt långa relation. Oerhört trist i så fall, speciellt när vi precis firat vår fantastiska one-year-anniversary.
Hur som helst ska vi till terapeuten inne i norra K-Town snart. Vi får väl se vilka skador allt trubbel har inneburit och om de möjligen går att fixa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är din stora hemlighet ute :D

2008-04-24 @ 17:34:17
URL: http://lindayd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0