Fler långa resor och fortsatta bataljer

Dagens hittillsa äventyr har varit otroligt lönsamma. Not. Det visade sig att min åttamiliga resa upp hit till Frykens mittersta regioner har varit helt förgäves. Detta på grund av att den tänkta föreläsningen var inställd på grund av vabande från vår älsklingsführer. Vilket leder till att mitt tjänstgörande här uppe är totalt meningslöst.

Så medan jag väntar på transport söder ut får jag helt enkelt fortsätta blogghatet mot fröken Yd. Hon sitter här intill och har klistrat på ett allvarligt fejs. Kanske är det för hennes nya kategori lanseras i dag. Den är, trots bojkotten, värd att kolla in. "Linda hatar" heter den och handlar om hennes otaliga besvär här i livet. I söndags hatades strumpor, i förrgår var det måndagarna som fick sig en känga, shopping hatades i går och i dag går hon till attack mot deklarationen. Faktiskt riktigt underhållande gnäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0