Bloggfajt mot Linda

Nu vankas det krigstider minsann. Jag och min bloggkollega, numera hemska nemesis, Linda Yd slåss nu om vem som är störst, bäst och vackrast i vårt gemensamma umgänge. Men framför allt vem som är toppbloggare nummer ett. Här ska det bannemej ordbajsas rejält...

Lilla fröken har visserligen haft några fler besökare senaste veckan men det är ju de återkommande efterhängarna som verkligen räknas. Dessutom har ju jag till skillnad från henne lite kvalitet på det som spottas ut här.

Jag uppmanar därför hela mitt entourage att bojkotta Lindas blogg kommande veckorna. Stöd inte den bittra människan utan stöd mig i kampen för ett gladare liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0