Borta bra men hemma bäst.

Tillbaka igen! ...för kanske 23:e gången...
Ska bara sluta och göra comeback ungefär 17 gånger till så kan jag för evigt stoltsera runt som bloggvärldens egen Henke Larsson.

Mitt äventyr på blogspot.com var bara en kul, kort liten fling. Ganska snabbt insåg jag att det, trots strukturerade försök, inte gick att ha ett seriöst förhållande. Så nu är jag tillbaka på gammal trygg mark igen och ska göra ett nytt försök.
Tänker inte lova något (eller en speciell någon) att det blir frekvent uppdatering men jag ska försöka som sagt. En tumregel blir att desto inlägg som skrivs desto mer mindre har jag att sysselsätta mig med under min korta sommarlediget. Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0